Veel gestelde vragen


Je bent heerlijk aan het online shoppen bij I Eat Fashion en je hebt een aantal leuke items gevonden? Plaats je items in je shoppingbag en reken je bestelling af door de simpele stappen te volgen van de checkout. Is dit toch niet helemaal duidelijk? Klik dan op het kopje bestellen onderaan de pagina.

I Eat Fashion weet hoe vervelend het is wanneer je lang moet wachten op je pakketje. Je hebt het pakketje het liefst meteen al in huis. Daarom streeft I Eat Fashion ernaar om de gekochte items binnen 24 uur (op werkdagen) te verzenden. Op werkdagen voor 15:00 uur besteld = morgen in huis!

Hieronder staan een aantal veel gestelde vragen over een aantal onderwerpen. Heb je toch een andere vraag? Mail dan naar info@ieatfashion.nl en je krijgt binnen 24 uur een antwoord.

 

Aanmelden

  • Wat moet ik doen om direct de leukste items te kunnen shoppen?

Het enige wat je moet doen wanneer je iets leuks hebt gezien is een account aanmaken. Dit kun je rechts bovenin doen in de online shop. Wanneer je een account hebt aangemaakt kun je elke keer inloggen en hoef je niet telkens alle gegevens opnieuw in te vullen, zoals je adres. Je kunt dus ook zonder account shoppen, maar met een account kun je de volgende keren sneller bestellen.

  • Ik ben mijn wachtwoord/gebruikersnaam vergeten, wat nu?

Natuurlijk kan het gebeuren dat je, je wachtwoord/gebruikersnaam bent vergeten. Klik rechts bovenin op ‘My account’ en klik vervolgens op wachtwoord vergeten. Vul hier je e-mailadres is en binnen enkele minuten ontvang je een mailtje met de inloggegevens.

  • Waar kan ik mijn gegevens aanpassen, zoals het bezorgadres?

Wanneer je een account hebt aangemaakt kun je ten alle tijden je gegevens aanpassen, zoals je adres wanneer je bent verhuisd. Dit doe je door rechts bovenin (in de online shop) op je account te klikken.

 

Tijdens het shoppen

  • Het product

Heb je iets leuks gezien, maar wil je graag meer weten over het product? Zoals bijvoorbeeld hoe de maat valt, de verzendkosten of het materiaal? Wanneer je op het product klikt zie je aan de rechterkant een aantal ‘tabs’. Klik op deze tabs om meer informatie te verkrijgen over het desbetreffende product.

  • Voorraad

De voorraad van I Eat Fashion is beperkt om de items zo uniek mogelijk te houden en zodat je dus naar een feestje kunt zonder dat iemand hetzelfde aan heeft als jou! Is het product dat je graag wilde uitverkocht? Stuur dan even een mailtje naar info@ieatfashion.nl en wij kunnen jou precies vertellen of het product weer op voorraad komt.

  • Reserveren

Je mag I Eat Fashion altijd mailen (info@ieatfashion.nl) als je graag wilt weten of iets weer terug op voorraad komt, maar wij kunnen niets voor je reserveren. We willen alles voor iedereen beschikbaar houden. Je zult dus zelf de site of de Facebookpagina goed in de gaten moeten houden.

 

Bestellen

  • Ik heb gevonden wat ik zocht, wat nu?

Wanneer je iets leuks hebt gevonden en je het product in de winkelwagen hebt gedaan, kun je het product bestellen door rechts bovenin op winkelwagen te klikken. Klik vervolgens op afrekenen en doorloop het checkout proces. Is dit niet helemaal duidelijk? Klik dan helemaal onderaan de pagina op het kopje bestellen.

  • Wanneer ik iets wil bestellen, komen hier dan verzendkosten bij?

Bij I Eat Fashion is verzenden helemaal gratis (Nederland) (Voor België zijn de verzendkosten €7,-)

Meer weten over het bestellen van producten? Klik onderaan de pagina op het kopje bestellen

 

Betalen

  • Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Je kunt bij I Eat Fashion kan je gemakkelijk betalen met: iDEAL

  • iDEAL

iDEAL is in Nederland de meest gebruikte betaalmethode voor veilige en directe betalingen op internet.

    Meer weten over het betalen van producten? Klik onderaan de pagina op het kopje betalen

     

    Bezorging

    • Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis hebt?

    Zodra jouw bestelling incl. betaling succesvol zijn afgerond wordt deze binnen 24 uur (op werkdagen) verzonden. Wij begrijpen namelijk dat je het pakket zo snel mogelijk in huis wil hebben. En goed nieuws: PostNL bezorgt ook op zaterdag! Als jouw bestelling niet afgeleverd kan worden, word je altijd op de hoogte gebracht.

    • Hoe duur zijn de verzendkosten?

    Bij I Eat Fashion is verzenden helemaal gratis (Verzendkosten voor België bedragen €7,-)

    • Kan ik mijn pakketje volgen?

    Wanneer het pakketje niet door de brievenbus past krijg je van ons een trackingcode, zodat je jouw pakketje kunt volgen. Wanneer het door de brievenbus past krijg je geen trackingcode, omdat je hiervoor niet thuis hoeft te blijven.

    • Ik was niet thuis op het moment dat mijn bestelling werd bezorgd, wat nu?

    PostNL bezorgt tussen 09:00 en 22:00 uur. Via de trackingcode die je van ons krijgt kun je zien wanneer jouw pakketje wordt bezorgd. Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat je niet thuis was wanneer het pakketje werd aangeboden. Als je niet thuis bent wordt het pakket de eerstvolgende dag (uitgezonderd zondag) nogmaals aangeboden. Ben je dan ook niet thuis? Dan kun je het pakketje de volgende dag ophalen op het dichtstbijzijnde postkantoor. Mocht dit het geval zijn dan wordt dit gecommuniceerd door middel van een briefje in je brievenbus. Je kunt het pakketje tot 7 dagen na aflevering ophalen.

    NOTE: Neem altijd een geldig legitimatiebewijs mee naar het postkantoor.

    • Ik kan het pakketje niet binnen 7 dagen ophalen op het postkantoor, wat nu?

    Als je jouw pakketje niet op tijd kan ophalen op het postkantoor dan wordt het pakket terug gestuurd naar I Eat Fashion. De verzendkosten worden wel in rekening gebracht en het aankoopbedrag wordt weer teruggestort.

    • Ik heb andere items ontvangen dan ik had besteld, wat nu?

    Heb je een verkeerd artikel ontvangen, mail ons dan zo snel mogelijk (info@ieatfashion.nl) zodat wij kunnen kijken of het bestelde artikel nog op voorraad is. Je kunt het pakketje dan kosteloos terugsturen en wanneer we het pakket binnen hebben wordt het juiste artikel verzonden.

    • De producten zijn beschadigd, wat nu?

    I Eat Fashion controleert haar producten zeer zorgvuldig wanneer ze binnenkomen en wanneer zij worden verzonden. Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat de producten zijn beschadigd door verzending of doordat wij iets over het hoofd hebben gezien. Wanneer het een duidelijke fout is, stuur dan binnen drie dagen na levering een mailtje naar info@ieatfashion.nl met de foto van de beschadiging. We kijken dan samen met jou hoe we dit gaan oplossen. Waarschijnlijk krijg je, je geld terug of wordt een nieuw artikel verzonden.

    Meer weten over de bezorging van producten? Klik onderaan de pagina op het kopje verzenden

     

    Retourneren en ruilen

    • I Eat Fashion begrijpt heel goed dat een shirtje niet mooi kan vallen, of dat je een verkeerde maat hebt besteld. Je kunt het product binnen 10 dagen na levering naar ons terug sturen. De enige producten die je niet kunt terugsturen zijn cosmetica artikelen en oorbellen vanwege hygiënische redenen. Voor het retourneren van sale artikelen ontvang je een kortingscode, wij geven geen geld terug bij sale artikelen.

    We accepteren retourzendingen alleen:

    • Wanneer binnen 7 dagen na ontvangst een mailtje is gestuurd naar info@ieatfashion.nl met de te retourneren artikelen
    • Wanneer het binnen 10 dagen na ontvangst terug is op kantoor bij I Eat Fashion
    • Wanneer het in goede staat wordt geretourneerd en het dus ongedragen is
    • Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

    Als je een item retour wilt zenden, vragen wij je om binnen 7 dagen na ontvangst een mailtje te sturen naar info@ieatfashion.nl met je naam, ordernummer, de te retourneren producten en de reden van retour. Vervolgens krijg je binnen 24 uur een mailtje terug met het retouradres. Print het retouradres uit en plak het over je eigen adres. Zorg dat in de doos een briefje zit met je naam en het ordernummer. (bijv. een kopie van je bestelling) Zorg dat de doos goed dicht wordt geplakt met plakband. Retourneren is op eigen kosten en ongefrankeerde zendingen kunnen wij niet accepteren. Het pakketje dient 10 dagen na ontvangst weer terug te zijn op het kantoor van I Eat Fashion anders kan het pakketje niet worden geaccepteerd.

      Meer weten over het retourneren van producten? Klik onderaan de pagina op het kopje retourneren

       

      Nieuwsbrief

      Wij begrijpen dat je niet elk moment van de dag op de site kunt kijken of er nieuwe artikelen binnen zijn of dat bijvoorbeeld de sale begint. Daarom kun je, je op de homepage aanmelden voor de nieuwsbrief. Je zult de nieuwsbrief maximaal twee keer per maand ontvangen. Wil je echt helemaal goed op de hoogte blijven van acties of nieuwe producten? Volg I Eat Fashion dan op Facebook.